30 Ocak 2014 Perşembe

1 Şubat 2014 "Didem ŞARMAN Eğitim & Danışmanlık Şirketi"




Sevgili dostlar, arkadaşlar, danışanlar, büyükler, kız ve erkek kardeşler, tek başıma yürüdüğüm bu yolda bana sürekli gönülden destek olanlar, hiç yalnız bırakmayanlar, sürekli takip edip, yazılarımı paylaşanlar, başkalarına okutanlar, beni önerenler, emeğimi ve çabalarımı takdir edip, işimi aşkla yaptığımı canı gönülden görebilenler..... İyi ki varsınız.

Sizinle önemli birtakım değişiklikleri ve gelişmeleri paylaşmak istiyorum. 2010 yılında çıktığım bu yolda, en büyük hedeflerimden birini gerçekleştirmek üzere olmamın mutluluğu ve sevincini hissediyorum. Dört senedir aldığım kişisel gelişim, psikoloji ve astroloji eğitimlerimle birlikte bugün kendim için çok önemli bir yol ayrımına gelmiş bulunmaktayım..

Daima tek başıma yürüdüğüm bu yolda, gerek bilgileri gerekse dostlukları ile yaşamıma ışık tutan, bana bilgeliğimi hatırlatan astroloji öğretmenlerime ve aileme teşekkürü bir borç bilirim.

Uzun ve zorlu bir yolculukta, ben yorulduğumda bile elimden tutup kaldıran her kimse, o kişilere teşekkür ederim..

28. yaşımın içindeyim ve şu anda astroloji alanında kendi adımı markalaştırmak, kuracağım astroloji okulunun ülkemize ve insanlara faydalı olmasını sağlamak ve sürekli kendimi geliştirmek adına yüksek çaba ve özveri içerisindeyim.

Amacım, astroloji gibi ülkemizde çok da fazla doğru tanınmayan değerli bir sanatı, sizlere daha iyi tanıtmak, öğrenmenizi kolaylaştırmak ve kendi yaşamınızdaki gelişmeleri, hayat yolunuzu anlamlandırmanıza destek olabilmektir.

Benim çalıştığım sistemde, hislere %10 oranında gerek vardır. İstatistik bilgi, veri toplama, gözlem ve deneye ise %90.. Astrolojiyi öğrenmeye başladığım ilk gün onu tanımladığım cümleleri sizinle paylaşmak isterim:

Astroloji, zamanın çizgisinde ileri ve geri hareket edebilme kabiliyetine sahip, her bir parçanın bütünün bilgisine sahip olduğu bilinci ile hareket eden, içeride ne varsa dışarıda o vardır ilkesine dayanarak, kişinin karakteri, sahip olduğu yaşam potansiyelleri ile yaşam döngüsü içerisinde karşılaşacağı olayların, konuların, insanların rengi ve kişinin yapacağı muhtemel seçimleri tasvir eden,  astronomi, psikoloji, sosyoloji gibi bilimlerden faydalanarak insanların yaşamına ışık tutan  gökbilimleri sanatıdır.
Astrolog ise, siyasi ve yüksek ticari amaçlar gütmeden, daima evrenin kendisine sunduğu bilgiler eşliğinde bilgeliğini geliştiren, gündemi takip eden, tarafsız kalmayı başaran, hisleri kadar kendi zekasına değer veren ve bunu ön planda tutan, her bir insanın yazgısına, seçimlerine ve özgür iradesine saygı duyarak, ona duymak istediklerini değil, duyması gerekenleri söyleyebilme kalitesi ve yeteneğine sahip, bu sistemi günden güne işleyen bir sanatçıdır.”

Bugün gelmiş olduğum noktada, astrolojiye daha fazla katkı sağlamak, kendi çalışmalarımı daha fazla insana ulaştırmak ve kendi değerimi en başta kendime hatırlatmak adına, Didem Şarman ismini kurumsal bir yapıya kavuşturmuş bulunuyorum.

1 Şubat 2014 itibariyle, Didem Şarman Eğitim & Danışmanlık şirketimi resmi olarak açmış ve kurmuş bulunuyorum.  Bundan sonra vergimi ödeyeceğim ve çalışmalarımı markalaşma yolunda ilerleyen kurumsal bir şirket olarak sürdüreceğim için, sevinç, heyecan ve mutluluk içerisindeyim.

1 Şubat 2014 itibariyle, Türkiye’nin saygın kuruluşlarından olan Doğan Holding bünyesinde, Radikal Gazetesi Astroloji yazarı olarak, günlük, haftalık, aylık ve yıllık yorumlar ile, gündeme dair tüm gelişmeleri paylaşmanın gururu, mutluluğu ve sevinci içerisindeyim.

1 Şubat 2014 itibariyle, Pembe Şeker Blog, Didem Şarman blog (incididem.blogspot.com) ve resmi internet sitemde(didemsarman.com) yazılarımı yayınlamaya devam etmenin gururu ve mutluluğu içerisindeyim.

Beni bu yolda yalnız bırakmayan çok değerli okuyucularıma ve beni takip eden herkese binlerce kere teşekkür ediyor ve hepinize sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Bana bu yaşamda verilen en değerli hediye, sizlerin bana verdiği sonsuz destek ve hissettiğiniz güvendir.  

Siz değerli okuyucularıma, danışanlarıma, öğrencilerime, anneme ve artık yanımda olamayan babama, aileme, Devrim Dölen ve Devrim Yılmazer’e, onların kıymetli annelerine, kedilerime, Pınar Yazır Özgür, Rauf Özgür, Mahasti, Ezgi ve tabi ki benim tek sahibim, canımdan öte can olan Allah’a ve bana yol gösteren rehberlerime sonsuz teşekkür ederim….

Eğer bir hayaliniz varsa ve bu hayali iyi kötü her günde sürdürebilecek cesaretiniz, o vakit eyleme geçin; çünkü evren sadece eyleme geçenlere sahnede olma fırsatını verir.

Sevgilerimle


Didem ŞARMAN

1 yorum:

  1. Gönlünüzce olsun her şey.
    Sizin için Uğurlu ve Başarılı bir çalışma olur inşallah =)

    YanıtlaSil