4 Kasım 2013 Pazartesi

29 Derece Güneş Sahibi Kişiler Üzerine Araştırma



Merhaba 29 drc Güneş’e sahip astroloji sever :)

Araştırmama katkıda bulunmayı seçtiğin ve şu ana kadar istatistik bir verisi olmayan bir sorunun cevabına katkıda bulunacağın için teşekkür ederim. Amacım olabildiğince fazla sayıda 29 drc Güneş’e sahip kişi bulmak. Böylece istatistik veri elde edebilecek ve 29 drc Güneş’in insan hayatı üzerindeki etkilerini somut verilere dayandırabileceğim.

Çalışmam uzun sürecek ve çalışmam yayınlandığında senin kişisel, özel bilgilerin ve ismin sen istemediğin sürece yayınlanmayacak. Şimdi lütfen 29 drc Güneş’e sahip isen aşağıdaki soruları cevaplayarak inci.didem@gmail.com adresine mail yazar mısın ? Unutma, tarih bu araştırmayla seni onurlandıracak :)

1)      29 drc Güneş’in, haritanda hangi burçta ve kaçıncı evde ?

2)      Kaç yaşındasın ?

3)      Şu ana kadar önemli bir hastalık geçirdin mi ? Genetik bir hastalığın var mı ?

4)      Narin bünyeye sahip misin ? Kolay hastalanır mısın yoksa bünyen güçlü müdür ?

5)      Babanla ilişkini çok kısa özetler misin ? (çok kötü/iyi/şiddet gördüm/mutluydum) hangisi ?

6)      Kariyerinden söz eder misin ? Kalıcı bir işte çalışıyor musun ? 

7)      Yaşama bağlı bir insan mısın ? Kolay pes etme huyun var mıdır ?

8)      Kendini tarif edersen, aceleci misin yoksa sabırlı mı?

9)      Eğer evliysen, eşini kısaca tarif edebilir misin (mutsuzum,mutluyum,şiddet gördüm/eşimi kaybettim vb.)

10)   Sana göre aşk aşağıdaki kelimelerden hangisini karşılar ?

a)Ölüm gibi bir duygu
b)Yıkıcı bir duygu
c)Beni çok mutlu eden bir duygu
d)tam bir kaos
e)aşk hayatın vazgeçilmezidir

11)   Babanı kaybettiysen kaç yaş aralığında kaybettiğini söyler misin (0-25,25-50,50-75)


Sorularımı cevaplayarak, araştırmama katkıda bulunduğun için teşekkür ederim :)
Yaşamın daima mutlulukla dolsun, Güneş seni parlatsın !

Didem ŞARMAN

1 yorum:

  1. 29 derece oğlak burcunda.hem 10.evde hem 11.evde oğlak burcunu gösteriyor burayı pek anlamadım.önemli bi hastalığım yok fakat bünyem hassastır.25 yaşındayım. Babamla ilişkim ise bence ilişkim yok çok baskın karakterde bana asla sevgisini göstermiş biri değil hatta benimle mecbur kalmadığı sürece konuşmaz.kariyer olarak da şimdiye kadar kalıcı hiç bi işte çalışmadım.. Beni fena vurdu 29.derece güneş :)yaşama çok bağlıyım ama en ufak bişey de içimdeki mutluluk yaşama isteği kopuyor ama geri geliyor hemencik.bekarım ve babam hayatta..umarım işinize yarar :)

    YanıtlaSil